Αιτίες Έλλειψης B12

Τα-οφέλη-της-β6-για-τον-οργανισμό
Τα οφέλη της Β6 για τον οργανισμό
19 Νοεμβρίου, 2019

Λαμβάνεις αρκετή βιταμίνη Β12;

Η βιταμίνη Β12 είναι πολύ σημαντική για την υγεία.  Κρατά ρόλο κλειδί, όπως και το φολικό οξύ, στη σύνθεση του γενετικού υλικού. Σαν όμως γνήσιο μέλος της ομάδας Β, η δράση της δεν περιορίζεται σε ένα μόνο όργανο του σώματος και συνεπώς είναι άκρως απαραίτητη για την παραγωγή των ερυθρών αιμοσφαιρίων, την υγεία της καρδιάς και του νευρικού συστήματος.

Δεδομένου ότι το σώμα δεν παράγει βιταμίνη Β12, η πρόσληψη της γίνεται κυρίως από την κατανάλωση ζωικών τροφές ή συμπληρωμάτων, η οποία και θα πρέπει να είναι συστηματική δεδομένου ότι η βιταμίνη Β12 δεν αποθηκεύεται για μεγάλο χρονικό διάστημα.

Έλλειψη βιταμίνης Β12

Η απορρόφηση της B12 απαιτεί ένα υγιές πεπτικό σύστημα. Τα οξέα και τα πεπτικά ένζυμα του στομάχου «απελευθερώσουν» τη βιταμίνη Β12 από τις πρωτεΐνες. Στη συνέχεια, ο ενδογενής παράγοντας, ο οποίος επίσης παράγεται από το στομάχι, πρέπει να δεσμεύεται με την ελεύθερη Β12, έτσι ώστε να μπορεί να απορροφηθεί από το έντερο στο αίμα. Επομένως, οποιοδήποτε πεπτικό πρόβλημα μπορεί να επηρεάσει την απορρόφηση της βιταμίνης Β12, όπως το χαμηλό οξύ του στομάχου, η χαμηλή παραγωγή ενδογενούς παράγοντα, η λοίμωξη από το Η. Pylori (τα βακτήρια που προκαλούν έλκη στομάχου) ή μια εξασθενημένη στομαχική επένδυση. Η vegan διατροφή μπορεί επίσης να οδηγήσει σε χαμηλά επίπεδα ενδογενούς παράγοντα, μειώνοντας περαιτέρω την απορρόφηση της ήδη μειωμένης ποσότητας βιταμίνης Β12.

Το SugaVida είναι 100% οργανικό τρόφιμο πλούσιο σε όλο το φάσμα των βιταμινών Β που μπορεί να καλύψει πλήρως τις ανάγκες σου.